lunes, 7 de octubre de 2013

Don Atanasio y Ferreira: La Liga Federal

Mi nueva historieta para Bandas Orientales, "La Liga Federal".









3 comentarios:

Anónimo dijo...

Muy bueno!!!

Nico Peruzzo dijo...

¡gracias!

Canalizando (y afananando un poco) el espíritu de Goscinny

Mason Carter dijo...

Nice post that explains everything in a simple way. I also visited Browser Games and liked how easy it was to access different games. The variety and smooth gameplay made the experience entertaining from start to finish.